چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جوانان و روحانیت

حوزه/ استاد حوزه قزوین گفت: امروز دشمنان با توسل به دسیسه‌های مختلف درصدد ایجاد جدایی بین نوجوانان و جوانان از دین و روحانیت هستند.

حجت الاسلام محمد محمدی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در قزوین، به نقش ارزشمند روحانیت در جبهه های نبر حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: روحانیت پرچمدار نهضت عاشورایی بوده و به یقین در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود حماسه های ماندگار وبی نظیری رقم زده است.

استاد حوزه علمیه قزوین به سبک زندگی اسلامی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: حوزه های علمیه و روحانیت در جهت ارتقای فرهنگ و توسعه فرهنگی نقشی مهمی دارند و جایگاه و اقتدار امروز ایران اسلامی نیز با محوریت روحانیت و ولایت فقیه محقق شده است.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه می‌توانند با تولید و توسعه علوم انسانی، نقش تعیین کننده ای در رشد و پیشرفت کشور ایفا کنند که باید به این امور ارزنده توجه شود.

حجت الاسلام محمدی در پایان تربیت اصولی طلاب در مدارس علمیه را مورد اهمیت دانست وبیان داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان و دسیسه‌های آنها برای جدایی نوجوانان و جوانان از دین وروحانیت، باید طلاب مستعد و با تجربه در حوزه‌های علمیه تربیت کنیم تا  بتوانند با درایت و تیزبینی نوجوانان و جوانان را نسبت به شبهات و انحرافات آگاه سازند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha