پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آثار شهدای روحانی استان قم

حوزه/ به همت موسسه فرهنگی پژوهشی حماسه ۱۷ قم ، سه اثر پیرامون زندگینامه سه شهید روحانی دفاع مقدس لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، به مناسبت ايام نوراني هفته دفاع مقدس، كتب تازه منتشر شده موسسه فرهنگي حماسه هفده قم در محل نمايشگاه دفاع مقدس استان قم-يادياران- رونمايي شد.

اين مراسم شب گذشته در خلال برنامه تلويزيوني فانوس كه به صورت زنده از شبكه نور شبكه استاني قم پخش مي شد برگزار شد و کتب مذکور با حضور فعالان عرصه  دفاع مقدس،  رونمایی شد.

یکی از کتب رونمایی شد، اثری با عنوان معرفی حجت الاسلام والمسلمین شهید سیداحمد نبوی فرمانده سپاه قم و ری است که در این کتاب به ابعاد مختلف زندگی این روحانی شهید که خدمات ماندگاری در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشت پراخته شده است.

همچنین شب گذشته از اثر معرفی روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محسن روحانی، مسئول واحد عقیدتی سیاسی لشکر 17 علی ابن ابیطالب قم نیز که از شهدای گرانقدرروحانی دفاع مقدس استان قم است رونمایی شد.

یکی دیگر از کتبی که پیرامون معرفی شهدای والای روحانیت در شب گذشته انجام شد، رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید حجت الاسلام والمسلیمن مجتبی اکبرزاده مسئول عقیدتی سیاسی لشکر 17 علی بن ابیطالب بود.

شايان ذكر است: موسسه فرهنگی حماسه هفده نزدیک به 5 سال است که در عرصه جمع آوري و نشر آثار دفاع مقدس استان قم فعالیت می کند و عمده تلاش آن تا کنون تولید و انتشار بيش از 50 جلد كتاب با محتواي خاطرات و زندگی نامه سرداران شهید استان قم و شهدای لشکر 17 علی بن ابی طالب بوده است که بخش عمده ای از این کتب پیرامون شهدای روحانی استان بوده است.

 این کتاب ها در قطع پالتویی و با محتوای خاطرات کوتاه از سبک زندگی شهدا به علاقه مندان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت عرضه شده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha