پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجتبی ملکی همکاری ها

حوزه/ مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: با توجه به هجمه دشمنان اسلام و انقلاب و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان کشورمان مبلغین برای با ابتکار، خلاقیت و نوآوری شیوه های تبلیغی را در بین جوانان و نوجوانان ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در نشستی با مدیران موسسه فرهنگی تبلیغی یاسین اظهارداشت: متاسفانه امروز بسیاری از مشکلاتی که ما با آن درگیر و مواجه هستیم وجود خارجی ندارد و اگر توجه به دبستانی ها را اولویت قرار داده بودیم بدون شک امروز شاهد بسیار از مشکلات اجتماعی نبودیم.

وی ادامه داد: اگر شاهد آن هستیم که رهبری معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید امروز نگران هستند، بابت همین کم کاری هایی است که در گذشته نسبت به دانش آموزان و کودکان روا داشته شده است.

دبیرستادهمکاریها افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و وجود دلسوزان حقیقی و حقوقی دریای گسترده آموزش و پرورش آمادگی دارد در زمینه تربیت بهتر کودکان و نوجوانان برنامه های فرهنگی و مذهبی را در قالب چارچوب هایی که قانون برای آنان ترسیم کرده اند پیاده سازی کنند و مراکز فعال تبلیغی، باید همت کنند تا با بهترین وجه ممکن طرح های فرهنگی تبلیغی خود را برنامه ریزی و علمیاتی کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: کارشناسان و مبلغین باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب، نبست به تبیین و ترویج اهداف نظام اسلامی و آموزه های دینی مکتب اهل بیت(ع) اهتمام داشته باشند و لازم است، بدانید که دانش آموزان هرچه نخبه ترباشند، حساسیت و دقت نظر بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی ادامه داد: ستاد همکاریهای نیز به عنوان یک ظرفیت ستادی درخدمت مجموعه های خدمتگزار نظام و انقلاب است و به عنوان یک جاده صاف کن و بستر ساز دوشادوش چنین ظرفیت هایی انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha