جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ فضای مجازی به عنوان پرده و نیرنگی از سوی دشمن برای تباه کردن نسل جوان ما تدارک دیده است؛ دشمنان نسل جوان ما را هدف گرفتند و باید برنامه ریزی برای کل فضای مجازی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی  گفتند: متاسفانه دشمن توانسته از طریق فضای مجازی جامعه ما را به بردگی تمام برساند.

ایشان بیان داشتند: فضای مجازی پرده ای از سوی دشمن بود که نه فیلتر سازی جلوی آن را می گیرد و نه پلیس فضای مجازی می تواند به طور کامل این فضا را کنترل کند.

این مرجع تقلید افزودند: امروز محصولی از این فضای مجازی با عنوان تلگرام،  ابتدا اعلام می کند که کاربر تمام اطلاعاتش در اختیار این شرکت قرار بگیرد و متاسفانه با دسترسی به این اطلاعات برنامه ریزی دقیق تری برای جامعه ایران انجام می دهد .

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند:این فضای مجازی به عنوان پرده و نیرنگی از سوی دشمن برای تباه کردن نسل جوان ما تدارک دیده است؛ دشمنان نسل جوان ما را هدف گرفتند و باید برنامه ریزی برای کل فضای مجازی داشته باشیم.

ایشان ادامه دادند:امروز بسیاری از ارتباطات نامشروع و جنایت ها از طریق همین فضای مجازی شکل می گیرد و متاسفانه  برخی مسئولان فرهنگی ما دغدغه ای برای مسائل فرهنگی و اخلاقی نداشته و ارزشی قائل نیستند.

معظم له  با اشاره به برکت انقلاب اسلامی گفتند: این فضایی که امروز در اختیار ما قرار گرفته  به برکت انقلاب اسلامی می باشد ، لذا باید به همه توان و ظرفیت از آن دفاع کنیم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha