جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران در امور، همراه بودن معنویت و اخلاق در انجام کارها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار با فرمانده ناجا اظهار داشتند: رسالت و وظیفه نیروی انتظامی بسیار ارزشمند و مهم است و نماد امنیت و اقتدار و نظم در کشور ما نیروی انتظامی می باشد.

معظم له با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفتند: مردم به سه چیز نیاز دارند، امنیت، عدالت و فراوانی نعمت که نیروی انتظامی عهده دار مهمترین این نیاز ها و واسط فیض این نعمت الهی می باشد به حمد الله با تعهد و دلسوزی پرسنل ناجا، نیروی انتظامی در صحنه های مختلف اجتماعی، فرهنگی ،عقیدتی، امنیتی و پاسداری از مرزهای کشورمان موفق عمل کرده است، ولی این تلاش ها  کافی نیست و باید نیروی انتظامی با ظرفیتی که دارد بیش از پیش تلاش کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با اشاره به ویژگی نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی ادامه دادند: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای قوای نظامی است که کار خود را با معنویت و اخلاق انجام می دهند؛ والا همه کشورهای جهان دارای قوای نظامی و انتظامی هستند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث جاده ای به ویژه در شهریور ماه ، تصریح کردند: نیروی انتظامی باید نسبت به این حوادث و قوانین راهنمایی و رانندگی با بهره گیری از رسانه ها اطلاع رسانی و فرهنگ سازی داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha