پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین جامعه‌المصطفی

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی جامعه‌المصطفی العالمیه در نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین المصطفی گفت: سفر زیارت اربعین فرصت طلایی فرهنگی تربیتی، جهت نیل به مقاصد انسان کامل در پرتوی مکتب الهام بخش حسینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین المصطفی با حضور مسئولین مرتبط در ستاد و معاونین فرهنگی واحدهای آموزشی- تربیتی و نیز برخی از طلاب فرهنگی جامعه المصطفی برگزار شد.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه‌المصطفی العالمیه در این نشست بر محوریت مباحث فرهنگی تربیتی در سفر زیارتی اربعین تأکید نمود و اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی دقیق و عمیقی، جهت نیل به اهداف تربیتی سفر اربعین داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاکری نقش آموزش مهارت‌های کاربردی را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ضمن تأکید بر حضور فعال طلاب و فارغ‌التحصیلان از ملیت‌های مختلف، توانمندسازی این فرهیختگان به عنوان فرصت ارزشمند جهت خدمت‌رسانی فرهنگی به مردمان نقاط مختلف جهان ضرورتی انکار ناپذیر است.

حجت‌الاسلام مرادی دولت‌آبادی نیز در این نشست ضمن تشریح وظایف فرهنگی، بر تأثیر اهتمام ویژه مسئولین در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مستمر به امور فرهنگی تأکید نمود.

مدیر کل فرهنگی المصطفی با اشاره به همکاری جامعه‌المصطفی در بخش بین‌المللی سوگواره فرهنگی عبرات، خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی از ظرفیت بسیار مهمی، به منظور تقویت و ارتقاء تقریب  بین المذاهب و جریان‌سازی فرهنگی اربعین برخوردار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha