پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی شبیری زنجانی

حوزه/ حضرت آیت الله شبیری زنجانی از فرمانده ناجا خواستند تا برای رسیدگی به وضع حجاب و عفاف در حوزه فرهنگ و کار فرهنگی ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله شبیری زنجانی شامگاه چهارشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهارداشت: امنیت و صحت دو اصل مورد نیاز جامعه اسلامی است که اگر تحقق یابد رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

این مرجع تقلید جهان تشیع ادامه داد: مردم در صورت نداشتن این دو اصل مهم بخصوص امنیت ناراضی بوده و وجود این نعمت الهی را بیشتر درک می کنند.

معظم له با تأکید بر اینکه امروز عدم وجود امنیت در کشورهای مختلف اسلامی مشکل ساز شده است ادامه داد: اهتمام در راستای امنیت مسلمانان بزرگترین عبادتی است که توسط نیروی انتظامی ایران اسلامی پیگیری و دنبال می شود.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی با بیان اینکه امروز دشمنان با همه ابزار و لوازم خود برای ناامن کردن جامعه اسلامی در یک صف قرار گرفته اند، تصریح کرد: امروز قوای نظامی ما مورد عنایت حضرت مهدی (عج) قرار دارد و بدون تردید خدمتگذاران نظام اسلامی با حمایت این امام همام فعالیت می کنند.

ایشان ادامه دادند: امنیت نظام اسلامی اقدام دشواری است امنیت کنونی جامعه اسلامی قابل تقدیر است؛ اما برای این اصل باید مباحث اخلاقی سرلوحه کار قرار گیرد؛ چراکه متأسفانه برخی از مشکلات فرهنگی و هنجارهای اجتماعی از جمله کم رنگ شدن عفاف و حجاب در سطح جامعه مشهود است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha