جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار اشتری

حوزه/ سردار حسین اشتری در دیدار با مراجع معظم تقلید گفت: نیروی انتظامی در راستای برنامه های خود برنامه تعامل با حوزه های علمیه و مراجع معظم را در دستور کار خود قرار داده است بطوریکه امروز شاهد فعالیت ۱۷۰۰ مبلغ دینی و ۸۰۰ روحانی شاغل در بدنه نیروی انتظامی هستیم که از توفیقات این نیرو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» فرمانده ناجا شامگاه چهارشنبه در دیدار با مراجع تقلید با اشاره به ارتقای فضای معنوی و انقلابی نیروی انتظامی گفت: به برکت فعالیت های روحانیون فضاهای معنوی نیروی انتظامی رشد قابل توجهی داشته است. بر اساس تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی علاوه بر گسترش خدمات با روحیه انقلاب اسلامی خود را تقویت می کند.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس گفته رهبر انقلاب، نیروی انتظامی باید عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهد، اظهار داشت: برگزاری دوره های بصیرت افزایی در قم و استفاده از اساتید و مبلغان نخبه حوزه علمیه در همین راستا می باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در راستای رفع مشکلات حجاب و عفاف عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است، یادآور شد: تکیه بر مبانی فرهنگی و اسلامی در نیروی انتظامی به صورت ویژه مورد توجه نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی از تلاش مبلغان حوزه های علمیه برای ترویج آموزه های دینی در میان کارکنان و کادر نظامی ناجا یاد کرد و گفت: تلاش برای ارتقای فضای فرهنگی در میان خانواده بزرگ ناجا از اولویت های این ارگان نظامی است چراکه پلیس باید در برخورد با اقشار مختلف جامعه اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم مذهبی برنامه ریزی مطلوبی انجام شده است، افزود: امیدواریم با فعالیت های نیروی انتظامی مردم بتوانند به مراسم خود با آرامش خاطر برسند.

وی با بیان اینکه امسال برای عملیات اجرایی اعزام زائران ایرانی ویژه اربعین حسینی سه مرز مهران، چزابه و شلمچه تجهیز شده است، خاطرنشان کرد: پیش بینی حضور دو میلیون زائر ایرانی را در عتبات عالیات به منظور تأمین امنیت و تسهیل در تردد آنان در دستور کار خود قرار داده ایم.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه حفظ امنیت نظام اسلامی یکی از رسالت های اصلی نیروی انتظامی می باشد، افزود: در شهرها، جاده و روستاها نیروی انتظامی توانسته با اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به دستاوردهای ارزشمندی برسد.

وی از تلاش ناجا برای مقابله با گروه های تکفیری خاطرنشان کرد: ناجا برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی توانسته برنامه های مطلوبی را اجرا کند که امیدواریم با توجه به سخنان رهبر انقلاب این دستاوردها را گسترش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه نیروهای این ارگان نظامی به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، اظهار داشت: با فعالیت این افراد فضای دینی به شیوه مطلوبی در جامعه در حال ترویج است، چراکه عمل و ایمان هر دو در امور پرسنل ناجا نهادینه شده است.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha