شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)

حوزه/ مراسم تجلیل از نخبگان و ممتازان سال تحصیلی ۹۴ -۹۳ مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، در سالن عارف الحسینی این مجتمع برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین زارعان ، رئیس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، در این مراسم که با حضور مدیران مدارس، برخی از اساتید و 73 نفر از طلاب ممتاز و نخبه این مجتمع برگزار گردید، به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تقدیر از زحمات اساتید، طلاب و همه دست اندرکاران مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، بر اهمیت استفاده از ظرفیت طلاب ممتاز و نخبه در پیشبرد فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... این مجتمع تاکید کرد.

رئیس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، در ادامه سخنان خود، به تبیین برنامه های این مجتمع در جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به طلاب پرداخت و خواستار مشارکت طلاب نخبه و ممتاز در اجرای این برنامه ها شد.

وی  با اشاره به راهبرد مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در کوچک سازی مدارس مجتمع، خاطرنشان ساخت: در همین راستا، مدارس معارف اسلامی 1 و 2 تأسیس گردید و مدارسه معارف اسلامی 3 و 4 نیز به زودی راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین زارعان با تاکید بر اهمیت استفاده طلاب از خدمات هدایت و مشاوره تحصیلی، از راه اندازی مرکز مشاوره مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) به منظور استفاده طلاب این مجتمع خبر داد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، جمعی از طلاب نخبه و ممتاز مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که تأسیس مرکزی برای پی گیری و رفع مشکلات خاص طلاب غیرایرانی، تسهیل امکان استفاده طلاب از امکانات مجتمع، بکارگیری طلاب نخبه و مستعد توسط جامعةالمصطفی، تشکیل انجمن نخبگان، تسهیل امکان دسترسی مستقیم طلاب به رئیس مجتمع و تأسیس بنیاد بین المللی نخبگان المصطفی از این موارد بود.

گفتنی است: در پایان این مراسم، با اهدای جوایزی، از طلاب نخبه و ممتازان تحصیلی سال ۹۴-۹۳  مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha