جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
‌ بانوی فلسطینی در زندان اسرائیل حافظ قرآن مجید شد

حوزه/ عبیر الکادهی بانوی فلسطینی اسیر در زندان هاشارون درحالی که به بیماری‌های وخیم مبتلا شده بود، موفق به حفظ کامل قرآن مجید شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از palinfo.com، یک بانوی فلسطینی موفق به حفظ قرآن مجید در اسارتگاه‌های رژیم صهیونیستی شد. عبیر الکادهی، بانوی 46 ساله فلسطینی با حفظ کامل قرآن در بازداشتگاه اسرائیلی توانست یک تجربه تلخ و دردناک را به یک فضای مفید تبدیل کند.

محمود حمدت پسر عبیر نیز که خودش یک زندانی سابق می‌باشد گفت: مادرم موفق به حفظ تمامی آیات قرآن مجید در زندان اسرائیلی هاشارون شده است.

این زن فلسطینی در 16 نوامبر سال 2015 توسط نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی از خانه‌اش در شهر صوریف در الخلیل ربوده شد و از آن زمان حفظ قرآن مجید را آغاز کرد. او که قبل از دستگیری 12 حزب قرآن را حفظ کرده بود توانست در کمتر از 11 ماه تمام قرآن مجید را حفظ کند. این درحالی است که میانگین زمان لازم برای حفظ آیات قرآن معمولا 3 سال درنظر گرفته می‌شود.

این بانوی فلسطینی درحالی به خواندن قرآن اقدام کرده که در فضای آلوده زندان‌های اسرائیل به بیماری‌های وخیمی مبتلا شده بود و بارها از زندانی به زندان دیگر منتقل شده بود.

بسیاری از زندانیان فلسطینی که به دور از فضا و آرامش خانه و خانواده، در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر می‌باشند، به قرآن به منزله راهی برای گریز از شکنجه‌های روانی و جسمانی شدید در اسارتگاه پناه می‌برند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha