پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ملاقات با جانبازان

حوزه/ جمعی از مسئولان مركز مديريت حوزه علميه خراسان، با حضور در مركز توانبخشي جانبازان امام خميني(ره) مشهد، با جانبازان قطع نخاعی ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، در اين ملاقات كه به همت اداره امور ايثارگران معاونت فرهنگي تبليغي حوزه خراسان، در محل مركز توانبخشي جانبازان امام خميني(ره) مشهد انجام شد، معاون فرهنگي تربيتي این حوزه و تعدادي از مسئولان اداره اين حوزه نسبت به احوال جسمي و اقدامات توانبخشي براي جانبازان حاضر جويا شدند.

در اين برنامه معنوي كه با اهداي گل به پاس  رشادت هاي جانبازان دوران هشت ساله دفاع مقدس همراه بود، حجت الاسلام فردوسي پور، معاون فرهنگي تربيتي حوزه علميه خراسان ضمن آرزوي سلامتي براي جانبازان، اقدام و جهاد آنان در راه دفاع از كشور و دين مبين اسلام را ارزشمند و بسيار والا عنوان كرد.

وي با اشاره به اهميت جانبازي در مسير حق و براي اهل بيت(ع) و به ويژه سربازي براي امام زمان(عج)، يادآور شد: جانبازان و ايثارگران نمونه و الگوهايي هستند كه ثابت كردند مي توان در عين مشكل جسمي، همچنان و همواره در راه درست و در مسير اسلام ناب محمدي(ص) قدم برداشت و به عنوان يك سرباز وفادار به آن حضرت خدمت كرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha