پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ

حوزه / استاد حوزه قزوین با تاکید بر اینکه انقلابی بودن از شاخصه های ذاتی حوزه است، بر تبیین شاخصه های این مهم تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه گفت: حوزه ها نباید بگویند که ما به مسائلی غیر از حوزه کاری نداریم و مشغول کار خودشان باشند، چرا که تاکید  رهبر فرزانه انقلاب بر فراگیر شدن انقلاب و تمدن اسلامی  در سرتاسر جهان اسلام است و حوزه های علمیه باید این مسئله را در اولویت قرار دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به جایگاه حوزه، خاطرنشان کرد: این مرکز دینی نماد تبلیغ معارف اهل بیت(ع) است که باید قدردان خدمت در این مجموعه ارزشمند باشیم.

وی، روز آمدی وکار آمدی  را از ویژگی های اصلی طلبه انقلابی  برشمرد و اضافه كرد: شبهات به صورت موجي فراگير از طرف رسانه هاي معاند منتشر مي شود وایادی  استكبار در داخل و خارج در حال فعاليت هستند؛ و در چنين فضايي از طلبه انقلابی  انتظار مي رود بار سنگين تری را به دوش كشیده و فعال تر باشد.

حجت الاسلام موسوی راسخ در پایان خاطرنشان کرد: منویات رهبر معظم انقلاب،  مسئولیت های سنگینی را بر دوش همه طلاب و روحانيون قرار داده است که باید همه به آن توجه لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha