سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر ضرورت تربیت نسل انقلابی و مومن، گفت: باید با روحیه معنوی و اخلاص و فداکاری در جهت ترویج آموزه های اسلامی و انقلابی در جامعه قدم بر داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در نشستی با مسئولان طرح "شجره طیبه صالحین" با تاکید بر ضرورت تربیت نسل انقلابی و مومن، گفت: با اجرای برنامه های هدفمند و استفاده از  توان و ظرفیت مبلغان، فعالان فرهنگی و نیروی جوان می توان در جهت تربیت نسلی سالم و صالح قدم برداشت.

وی با تاکید بر این که باید با روحیه معنوی و اخلاص و فداکاری در جهت ترویج آموزه های اسلامی و انقلابی در جامعه قدم بر داشت، تصریح کرد: روحیه خود باوری و انقلابی گری در بین جامعه موج می زند و همین ویژگی موجب پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های علمی، فرهنگی ، اجتماعی و... شده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مربیان طرح شجره طیبه صالحین باید در جهت توانمند سازی معنوی و ایجاد بصیرت سیاسی در بین مخاطبان برنامه های خود را اجرا نمایند، گفت: امید می رود متولیان این طرح در جهت تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی نیز گام بردارند چرا که بسیج دارای ظرفیتی گرانسنگ در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان تصریح کرد: بسیج حافظ و پرچمدار دین مبین اسلام و مکتب تشیع است و امروز باید همه برای ترویج اخلاقیات در جامعه همت خود را بکار گیریم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha