چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 395253
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کتاب "آشنایی با عقاید وهابیان

حوزه/ کتاب "آشنایی با عقاید وهابیان" (تاریخچۀ پیدایش این گروه با تجزیه و تحلیل کامل از عقاید آنان) به قلم آیت الله العظمی سبحانی از سوی انتشارات توحید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این کتاب سلسله مباحث آشنائی با عقائد وهابیت است که در 18 محور، اعتقادات وهابیت را مورد نقد و بررسی قرار داده است .

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:تحريف مفهوم توحيد و شرك  بود كه موجب خروج  ابن تیمیه  از چارچوب اعتقادى علماى اسلام گشت، برخى از پیآمدهاى اين انحراف اعتقادى او ـ گذشته از انحراف در امر توحيد شامل؛ انديشۀ تشبيه و تجسيم،  عقيده به حركت كردن خداوند در پايان هر شب، نشستن او بر تخت فرمانروايى در آسمان ها، كاستن از مقامات انبياء و اولياء الهى، از طريق تحريم طلب شفاعت و توسل به آنان و تكفير مسلمين، به خاطر طلب شفاعت و توسل به اولياء الهى است

کتاب "آشنایی با عقاید وهابیان" (تاریخچۀ پیدایش این گروه با تجزیه و تحلیل کامل از عقاید آنان) به قلم آیت الله العظمی سبحانی در 283 صفحه رقعی از سوی انتشارات توحید به چاپ رسیده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب به نشانی: قم، میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه، انتشارات توحید مراجعه کرده و یا با تلفن: 37745457-025 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha