جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: هر جا که مرجعیت شیعه و ولیّ فقیه و نایب امام زمان(عج) وجود داشته باشد، مردم آن آزاد و قهرمان و با روحیه ایثار و شهادت زندگی می کنند و در برابر دشمنان عزتمندانه عمل می نمایند.

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی در شبستان امام خمینی(ره) گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها دختر نمونه آل الله هستندکه برای رضای الهی مهاجر و مجاهد الی الله می باشد.
وی افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها از مدینه که وطن و محل ولادتشان بود، برای انجام رسالتی بزرگ و ساختن پایگاه عظیم الهی در این سرزمین حضور یافتند و بر قداست آن افزودند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که قم پیش از حضور کریمه اهل بیت(س) حرم اهل بیت(ع) بود، گفت: حضور این بانو در قم موجب شد حرمی در دل حرم ایجاد شود که موجب شد این شهر حرمتی خاص پیدا کند.
وی با یبان این که قم نسبت به دیگر شهرها دارای حرمتی ویژه است، گفت: امروز شما در این مکان جمع شده اید تا به سمت سرزمین های ایثار و شهادت حرکت کنید. در سرزمین های دفاع مقدس، شادی، عبرت و غم و اندوه دیده می شود.
امام جمعه قم ادامه داد: بر وجب به وجب این خاکی که بر روی آن قدم خواهید گذاشت، خون شهیدان ریخته است، با احترام قدم بگذارید و با حفظ عفاف و حجاب و دست آوردهای دینی و انقلابی، بر شهیدان درود بفرستید. شما میراثداران خون شهیدان هستید که در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام جانشان را نثار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به حفظ عزت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: در 200 سال اخیر در همه تهاجمات دشمنان به ایران، بخشی از زمین های ایران از بین می رفت ولی تنها جنگی که اتفاق افتاد و دشمن حتی نتوانست یک وجب از خاک این کشور را بگیرد، هشت سال دفاع مقدس بود که به رهبری امام خمینی (ره) و رشادت رزمندگان انجام شد.
وی افزود: هر جا که مرجعیت شیعه و ولی فقه و نایب امام زمان وجود داشته باشد، مردم آن آزاد و قهرمان و با روحیه ایثار و شهادت هستند. بنابراین این سرزمین ها، سرمایه هایی برای ماست که امروز را رهبری آیت الله العظمی خامنه ای اداره می شود و با تدبیر ایشان کشوری امن و آرام و با آسایش داریم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: مردم و به ویژه مسئولان باید قدر این ولایت و رهبری و قدر این شجاعت و ایثار را بدانند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha