پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بیانیه

حوزه/ مراجع عظام تقلید و قاطبه اصحاب خرد بخاطر دغدغه هایی که دارند اجرا کنسرت و تهاجم به ارزشها که در این سالها جزء لاینفک کنسرت ها بوده است را به صلاح دین و دنیای مردم نمی دانند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، تیپ روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) با صدور  بیانیه ای، اجرای کنسرت در قم را محکوم کرد که متن آن بدین شرح است:

باسمه تعالی

با کمال تاسف شدید در هفته گذشته در شهر مقدس قم با کوتاهی و سهل انگاری مسئولان اداره ارشاد اسلامی اتفاقی روی داد که قلب نازنین امام عصر بقیه ا... الاعظم را به درد آورد .

 افرادی که تا بحال در پایگاه انقلاب اسلامی جرات جولان و تهاجم به ارزشهای اسلامی را پیدا نکرده بودند به بهانه شرکت در کنسرت موسیقی حرمتها را شکستند و با برگزاری کنسرت و اقدامات هنجار شکن خلال آن به اسلام و آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی در پایگاه انقلاب اسلامی دهن کجی کردند.

 عقل و شرع حکم می کند زمانی که مراجع عظام تقلید و قاطبه اصحاب خرد بخاطر دغدغه هایی که دارند اجرا کنسرت و تهاجم به ارزشها که در این سالها جزء لاینفک کنسرت ها بوده است را به صلاح دین و دنیای مردم نمی دانند ، دیگر چرا اداره ارشاد بر انجام چنین جلساتی اصرار می ورزد ؟؟!!!!!

تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (علیه السلام) با تقبیح و اظهار انزجار شدید از حرمت شکنی در پایگاه فقه و اجتهاد ؛ شهر مقدس قم که خاطر مراجع عظام تقلید و خانواده های شهداء و متدینین را آزرده نموده است ، از مسئولین امر می خواهد به صورت جدی و قاطع با افرادی که حرمت این شهر مقدس را نادیده انگاشتند برخورد نموده و اعلام می دارد آتش خشم انقلابی دلسوزان نظام و خانواده های شهداء و طلاب علوم دینی و مراسم انقلابی قم شهر خون و قیام را جدی گرفته و در صورت کوتاهی مسئولان ، امت حزب الله و دلسوزان نظام مقدس اسلامی و حوزه های علمیه به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل خواهد نمود .

 

 

         

                                                                                                            روابط عمومی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (علیه السلام)           

                                                                                                             روحانیون تبلیغی رزمی

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha