چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید جلال حسینی - آستان قدس رضوی

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری حرم مطهر رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی از اجرای برنامه های عزاداری به مناسب دهه اول محرم خبر داد و گفت: همزمان با ایام سوگواری سید سالار شهیدان، ویژه برنامه های عزاداری در ساعات مختلف شبانه روز، در حرم حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: حجت الاسلام و المسلمین فرازی از اول محرم، بعد از نماز صبح درباره «چهره های عاشورایی» به سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه و روضه خوانی می پردازند.

وی اظهار کرد: حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدمرتضی صالحی خوانساري در این هفته ساعت 10:30 با موضوع "اخلاق در مکتب عاشورایی" و حجت الاسلام والمسلمین کازرونی نیز بعد از نماز ظهر و عصر با موضوع "سخنان امام حسین(ع)" در رواق امام خمینی(ره)، به ایراد سخن خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه های قبل و بعد از نماز مغرب گفت: سخنرانی حجج اسلام و المسلمین اسلامی فر ساعت16:50 و محمد باقر فرزانه ساعت 18:30 از دیگر برنامه های هفته جاری به شمار می رود که ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

وی از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه زنی در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و عزاداری تدارک دیده شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha