شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مشارکت مسلمانان سیدنی در اطعام فقرا و بی‌خانمان‌ها

حوزه/ گروهی از جوانان مسلمان در سیدنی، با برپایی مراسم ویژه‌ای، غذای گرم و بسته‌های غذایی رایگان به نیازمندان و بی‌خانمان‌های استرالیایی اهداء کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از جوانان مسلمان شهر سیدنی در استرالیا، مراسم ویژه‌ای برای کمک به نیازمندان و بی‌خانمان‌ها در خیابان‌های سیدنی برگزار کرده و در این گردهمایی غذای گرم  رایگان و بسته‌های مواد غذایی به آن‌ها داده، همچنین موهایشان را به طور رایگان اصلاح می‌کنند.

این مراسم توسط انجمن «برادران نیازمند» برگزار شده است. گروه برادران نیازمند یک سازمان خیریه عام المنفعه در استرالیا می‌باشد که در کمیسیون سازمان‌های عام المنفعه در این کشور به ثبت رسیده است.

در متن خبر برگزاری این گردهمایی که در صفحه این گروه نوشته شده، آمده است: غذای رایگان توسط اعضای انجمن مسلمانان جنوب غربی استرالیا و بسته‌های غذایی توسط مسلمانان امداد استرالیا تهیه شده‌اند. ما همچنین میهمان ویژه‌ای داریم که موی نیازمندان و بی‌خانمان‌ها را اصلاح کرده و مقداری از وقار چهره برادران و همشهریان بی‌خانمان ما را برای آنان احیاء می‌کند.

در بیانیه این گروه همچنین با بیان اینکه هدف آنان کمک به نیازمندان به هر شکلی می‌باشد، آمده است: هدف اصلی ما ملاقات با سالمندان، بیماران، برادران زندانی و اطعام فقرا و بی‌خانمان‌ها است. هر یک از شما اگر نیازمندی را می‌شناسید در این صفحه به ما معرفی کنید. اگر کسی را می‌شناسید که در خانه سالمندان بستری است و قوم و خویش و دوستانی ندارد که به او سر بزنند، یا کسانی را می‌شناسید که بیمار شده‌اند و در بستر بیماری افتاده‌اند، لطفا ما را خبر کنید.

اسلام پس از مسیحیت دومین دین بزرگ در کشور استرالیا محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha