جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان این که آمریکا در همه بخش ها ایران را تحریم کرد، ولی در بخش فیلم و بازی‌های غربی هیچ‌گونه تحریمی وجود ندارد، گفت: جبهه فرهنگی، میدان زندگی جامعه ماست، در میدان زندگی، دشمن دایه مهربان‌تر از مادر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، شب گذشته در جمع عزاداران حسینی در مهدیه خمینی‌شهر، با اشاره به تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی، اظهار کرد: استکبار جهانی در جنگ نرم تلاش می‌کند تا هرکجا جایگاه ارزشی در جامعه وجود دارد، جایگزین‌های جعلی آن را معرفی کند، لذا باید بدانیم اگر اسم اسلام بماند، ولی رسمش برود یک‌بار دیگر سر حسین بالای نیزه می‌رود 

رئیس موسسه روایت سیره شهدا بابیان این که دشمن برای آن که بتواند در جنگ نرم، الگوهای خود را تحمیل کند، طبق نیازهای ما رفتار می‌کند ، ابراز داشت: جنس و ذات آمریکا، گرگ و شیطان صفتی است و بعضی از مسئولین اگر عهدشکنی امروز استکبار جهانی را می‌دانستند، در سال‌های گذشته به دنبال مذاکره با آمریکا نمی رفتند.

جنایت و خباثت ماهیت آمریکاست

وی با اشاره اینکه سران آمریکا در 70 سال گذشته جز خیانت، جنایت، خباثت و ... در لباسی زیبا علیه کشورهای جهان، کار دیگری نداشته اند،  تصریح کرد: امروز آمریکا شیطان و دشمن آشکار نظام ماست

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که دشمن تلاش می‌کند حل مشکلات اقتصادی کشور را گرو ارتباط با آمریکا جلوه دهد، ادامه داد: استکبار جهانی به بهانه مذاکره، وعده حل مشکلات اقتصادی را به  ما داده، ولی در محافل خصوصی خود خوشحال‌اند که ما را مجبور به مذاکرات کردند.

 وی با اشاره به این که به تبعیت از رهبر معظم انقلاب ما با مذاکره مخالف نیستیم، ولی با کلاه گذاشتن سر نظام مخالفیم، افزود: امام راحل فرمود رابطه با آمریکا رابطه گرگ ‌ومیش است، لذا تا زمانی که جنس و ذات آمریکا گرگ و شیطان است، امکان ارتباط با آمریکا وجود ندارد .

رئیس موسسه روایت سیره شهدا بیان داشت:  امروز استکبار جهانی به‌خوبی نیاز کشور ما را درک کرده و از همین احساس نیاز برای نزدیک شدن به ما استفاده می‌کند و با مهربانی چادر و روسری از سر زنان و دختران جامعه بر می‌دارد.

چرا در زمینه فیلم ها و بازی های رایانه ای غربی تحریم نیستیم؟

وی اضافه کرد: طبق آیات قرآن نیاز ذاتی کودکان و جوانان جامعه، بازی و نشاط است، آمریکا در همه بخش های مهم ایران اسلامی را تحریم کرد، ولی در بخش فیلم و بازی‌های غربی هیچ‌گونه تحریمی علیه کشور ما وجود ندارد .

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه دشمن در جبهه فرهنگی تلفات زیادی از ما می‌گیرد، ابراز داشت: جبهه فرهنگی، میدان زندگی جامعه ماست، در میدان زندگی دشمن دایه مهربان‌تر از مادر است و تشخیص در این جبهه بسیار سخت است.

استکبار با پنبه سر می بُرد

وی بابیان این که استکبار جهانی در شرایط کنونی مهربانی زیادی به جوانان ما نشان می‌دهد، گفت: استکبار جهانی در تهاجم فرهنگی با زیرکی کامل و مهربانی، با پنبه سر ما می بُرد؛ قرآن سفارش کرده که مراقبت قدم‌های نرم دزدان فرهنگی باشیم .

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه استکبار جهانی در میدان فرهنگی به‌گونه‌ای عمل می‌کند که هیچ‌کس به حمله او توجه نداشته باشد، تصریح کرد: دشمن با مهربانی چادر و حجاب از سر زنان و دختران ما بر می‌دارد بدونِ آن که همچون رضاخان بخواهد بازور کشف حجاب کند .

 رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان این که امروز شیطان در وجود آمریکا، اسرائیل، آل سعود و انگلیس تبلور پیدا کرده است، ادامه داد: استکبار جهانی در نیاز شناسی و تشخیص نیاز جامعه امروز مهارت زیادی دارد، ولی آدرس غلط به جامعه و جوانان ما می‌دهد .

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی، ماهواره و بازی‌های کامپیوتری ابراز جنگ نرم دشمن هستند، بیان داشت: اگر ما در بخش‌های نفتی، اقتصادی، داروئی و ... در تحریم هستیم، چرا در بخش برنامه‌های ماهواره‌ای و ترویج فرهنگ غرب تحریم نیستیم.

خط دهی دشمن به کودکان ایرانی

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه کشور ما مورد هجوم بازی‌های رایانه‌ای غربی و فیلم‌های هالیوودی است، تصریح کرد: در بازی‌های رایانه ای غربی کودکان به مسجد و سربند الله‌اکبر و مقدسات دین اسلام و مذهب تشیع حمله می‌کنند؛ دشمن از طریق این بازی ها، به کودکان، نوجوانان و جوانان ما خط دهی می‌کند .

وی با اشاره اینکه عروسک‌های غربی الگوی بدحجابی و بی‌حجابی برای دختران هستند، ادامه داد: عروسک‌های غربی در کشورهای اسلامی حتی شهرهای مکه و مدینه و عتبات عالیات ابراز حمله و زیر سؤال بردن حیا، عفت و حجاب اسلامی  محسوب می‌شوند .

 رئیس موسسه روایت سیره شهدا خطاب به دلسوزان نظام، نخبگان و فرهیختگان مکتب علوی، مسئولین مساجد، هیئت‌های مذهبی  و هنرمندان اسلامی گفت: امروز جامعه به‌شدت به الگوهای هنری ایرانی اسلامی برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای، عروسک، شعرها و قصه‌های جذاب برای پاسخ گوئی به نیاز کودکان و نوجوانان و جوانان نیاز دارد.

پیشنهاد راه اندازی مهدهای کودک در کنار مجالس حسینی

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که راه‌اندازی مهدهای کودک در کنار مجلس عزاداری و سخنرانی برای حضور مادران و فرزندان بسیار ضروری و مهم است، گفت: در کنار مساجد و مجالس عزاداری باید مهدکودکی‌های اسلامی دائر شود.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن نیاز بزرگسالان تفاخر است، بیان داشت: امروز فخرفروشی در جامع اسلامی ما حاکم شده و به‌جای فخر فروشی به اخلاق اسلامی، پول، ماشین مدل‌بالا، منازل گران‌قیمت و ... جایگزین آن شده است.

فخر فروشی به ماشین های میلیاردی!

 رئیس موسسه روایت سیره شهدا افزود: فخرفروشی در جامعه باعث شده افراد توانمند به‌ جای دستگیری از نیازمندان و محرومان، به‌ طرف خرید ماشین‌ها و منازل میلیاردی حرکت کنند .

وی بابیان اینکه جای تأسف دارد بعضی از هیئت‌های مذهبی و مساجد به فخرفروشی در تجهیزات و امکانات گران‌قیمت شده‌اند، گفت: فخرفروشی هیئت‌های مذهبی و مساجد باید به جذب جوانان، آموزش برای کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی، تأمین جهیزیه برای زوج‌های محروم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پایان تصریح کرد: امروز تجمل‌گرائی عامل فخرفروشی و آفت جامعه ما محسوب می‌شود تصریح کرد: امروز به رخ کشیدن آمار آفت جامعه شده است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha