جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گروه تبليغ جهادي مدرسه عالي نواب

حوزه/ گروه تبلیغ جهادی مدرسه علمیه عالی نواب، مطابق ایام تبلیغی در طول سال، در دهه اول محرم با ندای «لبیک یا حسین» به دو شهرستان تربت حیدریه و تربت جام اعزام شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، همزمان با آغاز دهه اول محرم، گروه تبلیغ جهادی مدرسه علمیه عالی نواب، مطابق ایام تبلیغی در طول سال، با ندای «لبیک یا حسین(ع)» به دو شهرستان تربت حیدریه و تربت جام از توابع استان خراسان رضوي اعزام شد. 

حجت‌الاسلام محمد اسفندیاری، مدیر مدرسه علمیه عالی نواب در جمع اعضای گروه تبلیغ جهادی این مدرسه قبل از اعزام، ضمن آرزوی توفیق برای این گروه، با اشاره به روایت شریف« طُوبَی لِمَنْ أخْلَصَ لِلَّهِ عَمَلَهُ، وَعِلْمَهُ، وَحُبَّهُ، وَبُغْضَهُ، وَأخْذَهُ، وَتَرْکَهُ، وَکَلامَهُ، وَصَمْتَهُ، وَفِعْلَهُ، وَقَوْلَهُ.» (بحار الأنوار/ج 77/ ص 289) اخلاص را رمز موفقیت در هر کاری و به ويژه در امر مهم و ارزشمند تبلیغ دین عنوان كرد.

وي، توجه به نيازهاي معنوي و دريافت معارف ديني از سوي مبلغان با رويكرد اخلاقي و رفتاري را بسيار مهم ارزيابي و خاطر نشان كرد: هرگاه علم و عمل به معارف اهل بيت(ع) را در خود پرورش داده باشيم، با رفتار و اخلاق نيكو و اسلامي كه از اين بزرگواران كسب كرده ايم، مي توانيم در همه عرصه هاي خدمت و زندگي موفق باشيم.

حجت الاسلام اسفندياري درباره تبليغ جهادي ابراز كرد: اين حركت در واقع عمل به رسالت حوزوي ماست كه بايد بعد از تفقه دين، بدون هيچ گونه نگاه مادي و تنها براي خدا و خشنودي قلب امام زمان(عج) به عنوان سرباز آن حضرت، معارف و آموزه هاي دين را به ديگران آموخت.

لازم به ذكر است، حضور در کلاس‌های درس دبستان و دبیرستان، ملاقات با بیماران بیمارستان‌ها، ملاقات با زندانيان، حضور در ادارات مختلف، شرکت در جلسات مذهبی، دیدار با علمای شهر، تشکیل جلسات هم‌اندیشی و کارگاه‌های تبلیغی و... از جمله برنامه هاي گروه تبلیغ جهادی مدرسه علمیه عالی نواب در دهه اول محرم است.

گفتنی است، گروه تبلیغ جهادی مدرسه علمیه عالی نواب تاکنون در شهرهایی مانند گرگان، زاهدان، بندرعباس و حاشیه شهر مشهد به تبلیغ پرداخته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha