سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: درایام ماه محرم و صفر، در مساجد،حسینیه ها و تکایا به عزاداری پرداخته می شود، باید خطباء و مداحان از بیان مطالب شبهه انگیز و سست پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین به ارزش عزاداری ایام ماه محرم اشاره کرد و گفت: بی تردید سوگواری برای سالار شهیدان مصداق تعظیم شعائر الهی است.

وی با اشاره به اهداف قيام و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، بیان داشت: اصلاح امت پیامبر(ص) و احیاء امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز از اهداف قیام سیدالشهد(ع) بود و همه مردم به خصوص جوانان باید به این اصول توجه داشته باشند.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای همیشه به همگان آموخت که سکوت در برابر ظلم، بدعت، و انحراف، گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین خاطرنشان کرد درایام ماه محرم  و صفر، در مساجد،حسینیه ها و تکایا به عزاداری پرداخته می شود، باید خطباء و مداحان از به بیان مطالب شبهه انگیز و سست پرهیز کنند.

وی بر ضروت ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان و مخالفان مذهب تشیع درصددند که اسلام و مذهب تشیع را از درون دچار آسیب نمایند، و لذا یکی از برنامه های شوم آنان از بین بردن اهمیت و جایگاه عاشورا و انحراف عزاداری هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha