جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاپ فرانسیس

حوزه/ پاپ در دیدار با طلاب مسیحی در کلیسای تفلیس گفت: در جنگ جهانی علیه ازدواج، نه با سلاح بلکه با عقیده می خواهند آن را نابود کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پاپ در جریان  سفر خود به گرجستان در دیدار با طلاب مسیحی در کلیسای تفلیس گفت: امروزه جنگی جهانی برای نابود کردن ازدواج وجود دارد و تئوری جنیست دشمنی بزرگ است.

به گزارش روزنامه اَوَّنیره، پاپ در رابطه با سخنان مادری درباره مشکلات جهانی که خانواده های مسیحی را زیر و رو می کنند مانند تئوری جنیست که طبق آن، هویت جنسی موضوعی فرهنگی است و نه طبیعی، گفت: شما به دشمن بزرگ  ازدواج اشاره کردید، در این جنگ جهانی علیه ازدواج، نه با سلاح بلکه با عقیده می خواهند آن را نابود کنند.  با استعمار ایدئولوژیک می خواهند آن را نابود کنند.

وی افزود: ازدواج زیبا ترین چیزی است که خدا خلق کرد. البته در ازدواج عدم درک متقابل وجود دارد که اگر به طلاق منجر شود تاوان آن را نه فقط زوجین بلکه خدا نیز می پردازد زیرا با طلاق، چهره خدا خدشه دار می شود. فرزندان نیز تاوان آن را می پردازند.

* چگونگی و هدف از طرح تئوری جنسیت در مدارس

خاطر نشان می شود در سالهای اخیر در برخی مدارس جهان، از همان آغاز به دانش آموزان از تئوری جنسیت سخن به میان می آورند تا زمینه های ذهنی برای مشروعیتِ همجنس گرایی در آنها شکل بگیرد.

این طرح که در قالب چند پاراگراف در کتاب های زیست شناسی و نیز کتب آموزشی پایه ابتدایی گنجانده شده تلاش دارد به ادعای مروجان آن، دانش آموزان را با مسئله جنسیت و نیز گرایش های غیر متعارف جنسی آشنا کند و از این طریق ضمن کاستن از تنفر و ترس موجود از پدیده همجنسگرایی، راه تعامل و تفاهم میان دانش آموزان دارای والدین متعارف از نظر جنسی را با دانش آموزانی که والدین همجنسگرا دارند فراهم سازد.

بخشی از این برنامه آموزشی که توسط اداره کل آموزش راهنمایی وزارت آموزش و پرورش فرانسه سفارش داده شده به طور خلاصه این ایده را القاء می کند که "گر چه افراد در هنگام تولد مذکر یا مونث به دنیا می آیند اما گرایش جنسی آنها ممکن است در طول زندگی دستخوش تغییر شود". از دیگر اهدف برنامه آموزشی یاد شده جا انداختن گرایش های متفاوت جنسی در ذهن دانش آموزان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha