شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کاظم صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت(ع) تربیت یافته مکتب حسینی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) هیئت سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی ارتش، ضمن اشاره به خصوصیات سرور و سالار شهیدان، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت(ع) تربیت یافته مکتب حسینی هستند.

امام جمعه موقت تهران افزود: شهدای ما با نام این امام حسین(ع) رهسپار جبهه و جنگ می شدند تا از کیان این کشور دفاع کرده و با ذکر یا حسین(ع) بود که جانشان را نثار می کردند و به دیار حق تعالی می شتافتند.

وی ادامه داد: سیدالشهداء(ع) آیینه خدا نماست و خلیفه مطلق بین انسان های روی زمین بوده و خواهد بود. امام حسین(ع) نمونه بارزی از یک انسان کامل است می توانیم با تحقیق و پژوهش از زندگی این امام در دوران مختلف زندگیش الگو های مناسبی را برای خود و جامعه ای که در آن زندگی می نماییم، کسب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ضمن اشاره به دسته بندی اهل ذکر از نگاه قرآن کریم، اظهار داشت: انسان های اهل ذکر در تمامی مراحل زندگی خداوند را نظاره گر بر اعمال و رفتار خود می بینند و در هر مرحله ای از زندگی از یاد خدای خود غافل نمی شوند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در پایان گفت: این مملکت، مملکت سیدالشهدا(ع) است و ما باید در تمام این کشور قانون حسینی برپا کنیم.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha