شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: وجود رهبری بصیر و آگاه مایه دلگرمی، امنیت و وحدت جامعه است و برای پاسداشت این نعمت عظیم باید منویات معظم له را سرلوحه فعالیت هایمان قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه تقویت وحدت و اتحاد در جامعه از جمله عوامل اقتدارآفرین محسوب می شود، گفت:  پلیس برای تامین امنیت باید برنامه های خود را منسجم و هدفمند طراحی کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از عوامل اقتدار آفرین، حفظ سرمایه مردمی است، ادامه داد: مدارا و مهربانی با مردم در عین رعایت اقتدار و عدالت نیز از دیگر عوامل اقتدار آفرین به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه نیروی های نظامی و انتظامی با پیروی از ولایت و رهبری نقشه های دشمنان را خنثی می کنند، افزود: وجود رهبری بصیر و آگاه مایه دلگرمی، امنیت و وحدت جامعه است و برای پاسداشت این نعمت عظیم باید منویات معظم له را سرلوحه فعالیت هایمان قرار دهیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه نیروهای خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود در برقراری نظم و امنیت جامعه نقش ارزنده ای دارند، گفت: اقتدار و امنیت روزافزون ایران اسلامی در عرصه های گوناگون مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران این مرزوبوم است.

وی با اشاره به اینکه پلیس با ایجاد نظم و اقتدار از بروز تفرقه و دو دستگی در جامعه جلوگیری می کند تصریح کرد:پلیس همواره با هوشیاری و درایت تلاش می کند با هر گونه تفرقه و دو دستگی در جامعه مقابله کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه کسانی که در جایگاه قدرت قرار دارند باید علاوه بر احترام به مردم، آمادگی، هوشیاری و بصیرت را نیز دارا باشند، بیان داشت پلیس باید با ارتقاء روحیه معنویت و دادن آموزش های تخصصی به نیروهای خود، به اقتدار روزافزون ایران اسلامی کمک نماید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان بر ضرورت بکارگیری نیروهای مومن، انقلابی و کارآمد در پلیس و برقراری نظم و عدالت روزافزون در جامعه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha