جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نفوذ فرهنگی

حوزه/ حجت الاسلام نوروزی گفت: امروز بزرگترین منکر نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان و بدخواهان نظام است که مقابله با این تهدیدات در سایه رهنمودهای ولایت فقیه نیازمند هوشیاری است

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت:  امروز بزرگترین منکر نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان و بدخواهان نظام است که مقابله با این تهدیدات در سایه رهنمودهای ولایت فقیه نیازمند هوشیاری است، چرا که هرچه جوانان را به سمت معنویات بیشتر سوق دهیم، دشمنان در اجرای توطئه های خود نا امید تر خواهند بود.

معاون حوزه علمیه قزوین، بصیرت افزایی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: امروز تفاوت دشمن و دوست و یا شناخت ظالم از ستمدیده نمونه بارز بصیرت است که لازمه آن، هوشیاری است.

وی به وظیفه مداحان در ایام ماه محرم اشاره و اظهارکرد : امروز در دنیا مظالم بسیاری در جریان است که نمونه های آن را می توان در یمن، سوریه، عراق و ... دید که بیان این ظلم ها در کنار بصیرت به معنای خاص دشمن شناسی از وظایف مداحان است.

حجت الاسلام نوروزی درباره نخستین رسالت مداحان در ایام ماه محرم، افزود: مداحان باید در این ایام، به ذکر و تبیین سیره علمی و عملی اهل بیت(ع) بپردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha