پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، بابیان این‌که رژیم غاصب صهیونیست، به‌واسطه کشتار کودکان و شیرخوارگان، رسوای عالم شده، گفت: همان‌طوری که خون شیرخوارگان ایرانی، در زمان جنگ تحمیلی سبب سقوط صدام شد، إن‌شاءالله به همین زودی خون‌های کودکان سوری و یمنی، دامن حکومت منحوس آل سعود و رژیم غاصب اسراییل را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش شیرخوارگان حسینی که در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز برگزار شد، خطاب به بانوان حاضر در مراسم، اظهار داشت: امروز شما مادران غیور، همراه با فرزندان شیرخوارتان آمده‌اید تا نهضت بزرگ شیرخوارگان حسینی گرامی داشته و با سید و سالار شهیدان، عهد و میثاق ولایتمداری بندید.

وی بابیان این‌که امام حسین(ع) با همراه کردن زن و فرزندان خود در میدان عاشورا، به‌خصوص با شهادت علی‌اصغر(ع)، درس بزرگی به جهانیان داد، گفت: بزرگ درس امام حسین(ع) با فدا کردن عزیزترین فرزند خردسالش به جهانیان این بود که خون معصوم همچو سیل بنیان‌کنی است که ریشه‌های کفر را درهم می‌شکند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این‌که خون نا به‌حق ریخته شده، حضرت علی‌اصغر(ع)، پرده تزویر و نفاق را از چهره بنی امیه زدود، تصریح کرد: همان‌طوری که خون شیرخوارگان زنان و مردان ایرانی، در زمان جنگ تحمیلی سبب سقوط صدام شد، إن‌شاءالله به همین زودی خون‌های کودکان سوری و یمنی، دامن حکومت منحوس آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، بابیان این‌که دولت جعلی اسرائیل، امروز به‌واسطه کشتارهای وحشیانه‌اش، رسوای عالم شده است، ادامه داد: معلوم شدن چهره اصلی گروه‌های تکفیری که حلقه‌به‌گوشان صهیونیزم بین‌الملل هستند، بازتاب‌های درس عاشورایی شیرخوارگان حسینی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: زنان مسلمان ایرانی به‌ویژه بانوان خوزستانی و اهوازی، امروز با حضور حماسی‌شان در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، این پیام را به جهانیان مخابره کردند که «ما بر سر همان عهدیم که مادران و پدران و اجدادمان با امام حسین بسته بودند، استواریم».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha