جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب یزدی

حوزه/ مدیر یت حوزه علمیه یزد، با همکاری موسسه تخصصی خطابه امیر بیان، مبانی و اصول حرفه ای سخنرانی را به طلاب یزدی آموزش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، جلسه مشترک مدیر حوزه علمیه یزد و معاون پژوهش موسسه تخصصی خطابه امیر بیان، با هدف همکاری بیشتر در زمینه برگزاری دوره های آموزشی روش سخنرانی در استان یزد در ساختمان حوزه برگزار شد.

معاون پژوهش موسسه موسسه تخصصی خطابه امیر بیان در گفتگو با خبرنگار«حوزه»در یزد در خصوص جلسه خود با مدیریت حوزه علمیه یزد گفت: این جلسه جهت هماهنگی و همکاری در زمینه راه اندازی دوره آموزشی روش سخنرانی در استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جنتی ادامه داد: همچنین در این جلسه هماهنگی هایی در خصوص مکان، زمان و هزینه های این دوره آموزشی با معاونت تبلیغ حوزه علمیه یزد انجام گرفت.

وی به فعالیت هشت ساله موسسه امیر بیان اشاره کرد و افزواین موسسه تاکنون توانسته شعبه هایی را در استان های اصفهان، تهران ، شیراز و لرستان راه اندازی کند و اکنون نیز به دنبال راه اندازی شعبه جدید آن در استان یزد هستیم.

حجت الاسلام جنتی در خصوص دوره های آموزشی موسسه امیر بیان گفت: این دوره آموزشی دو ساله است که برای طلاب خواهر و برادر و ثبت نام آن از پایه چهار به بالا می باشد و آنها در این دوره های آموزشی روش سخنرانی را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha