جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهشی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: برپایی کرسی های آزاد اندیشی از اولویت ها و ضروری ترین برنامه های شورای پژوهشی این حوزه برای ابلاغ به مدارس علمیه خواهران استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در نشست شورای علمی پژوهشی این حوزه که با حضور اعضا تشکیل شد، بیان کرد: موضوعات پیشنهادی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر گسترش کرسی های آزاد اندیشی اظهار کرد: کرسی های آزاد اندیشی از اولویت ها و ضروری ترین برنامه های حوزه های علمیه خواهران استان یزد به شمار می رود و در سال قبل نیز این استان رتبه اول را در میزان برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح کشور به دست آورد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله در این سال تحصیلی تلاش برای  تحقق تمام اهداف برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و با محوریت مسائل مبتلا به جامعه، چالشی و بومی هر شهرستان صورت می گیرد.

*برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت معاونان پژوهشی مدارس یزد

رؤیا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گفت: دوره ضمن خدمت معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان یزد هر دو هفته یکبار به میزبانی مرکز مدیریت حوزه خواهران یزد برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری دوره را تقویت بنیه علمی معاونان پژوهش و به روز کردن اطلاعات آنان عنوان کرد و افزود: به خاطر مراجعه طلاب به معاونان پژوهش، برگزاری این دوره آموزشی ضروری به نظر می رسید.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان ادامه داد: استاد این دوره حجت الاسلام مبینی، استادیار پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی است که این دوره به صورت کارگاهی و با فعالیت عملی و ارائه تکلیف به شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha