جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تدریس

حوزه / مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بوشهر از برگزاری جلسات مطالعاتی با محوریت اندیشه های بزرگان انقلاب اسلامی در این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از  بوشهر، اولین روز کلاس های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بوشهر، امروز در دانشکده نفت دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

 حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی، در جمع معرفت جویان به تشریح برنامه های این مرکز پرداخت و گفت: حرکت ما در این مسیر نباید فقط به یادگیری مطالب دینی ختم شود بلکه می بایست مطالب دینی را در زندگی فردی و اجتماعی به کار بست.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بوشهر افزود: برنامه های حوزه علوم اسلامی بوشهر در سه محور رشد معرفتی عقلانی،  رشد اخلاقی  معنوی و رشد انقلابی – اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به محور رشد معرفتی – عقلانی اظهار داشت: برگزاری جلسات مطالعاتی با محوریت اندیشه های بزرگان انقلاب اسلامی(شهید مطهری، شهید بهشتی و...) و نیز  کارگاه های آموزشی و فرهنگی در زمینه آشنایی با مبانی انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام حسینی به برنامه های محور رشد اخلاقی – معنوی پرداخت و گفت: برگزاری جلسات مناجات و توسل به اهل بیت(ع)  به صورت ماهانه و با حضور قشر دانشجو مهمترین برنامه این محور خواهد بود.

 مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بوشهر درباره برنامه های محور رشد انقلابی – اجتماعی گفت: پیگیری و حرکت گروه های جهاد علمی – فرهنگی، پیگیری آشنایی با اندیشه های امام خمینی(ره) و  مقام معظم رهبری  و برگزاری اردوهای فکری و فرهنگی با توجه به خدمت جهادی دانشجویان از جمله این برنامه های این محور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha