جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا- حوزه اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: دشمن همواره در کمین اعتقادات و ایمان اسلام است تا با هدف قرار دادن قلب اسلام که ائمه اطهار علیهم السلام هستند چراغ پرفروغ اسلام ناب محمدی را خاموش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان به عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند و با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در جمع طلاب و عزاداران حسینی عنوان داشت: واقعه کربلا هشداری بزرگ به مسلمانان است، چرا که دشمن همواره در کمین اعتقادات و ایمان اسلام است تا با هدف قرار دادن قلب اسلام که ائمه اطهار علیهم السلام هستند چراغ پرفروغ اسلام ناب محمدی را خاموش کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: اشک ها و عزاداری ها باید از درون انسان ها به جوش آید و با اعتقاد قلبی و ولایتمداری همراه باشد در اینصورت است که عشق به اهل بیت علیهم السلام موجب سعادت و نجات بشریت خواهد شد.

این استاد حوزه در ادامه افزود: خلوص نیت، بصیرت،آگاهی و دشمن ستیزی مهمترین ابزار رویارویی با دشمنان اسلام است که در رأس آن ها آمریکا و اسرائیل جنایتکار با اقدامات ددمنشانه خویش تنفر و انزجار عمومی را در سطح جهان به راه انداختند.

حجت الاسلام کرمی نیا جنایات حکومت آل سعود را در حق مردم بی گناه یمن محکوم کرد و خاطر نشان کرد: آل سعود زمام خود را به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب سپرده است و چشم بسته مسلمانان و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشاند، قطعأ جنایات عربستان در آینده گریبان گیر این کشور خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: حمایت مسلمانان جهان از یکدیگر و معرفی آمریکا، اسرائیل و حکومت آل سعود به عنوان جنایتکاران جهانی و اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان رمز بقا و پایداری اسلام است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha