جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفی خانی- معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه/ استاد حوزه قزوین گفت: پیام نهضت عاشورا احیاء، زنده نگه داشتن و بها دادن به ارزش های اسلامی از جمله حفظ حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به جامعه عاشورایی مدنظر سید وسالار شهیدان اشاره کرد و گفت: عمل به پیام عاشورا باعث می شود تا انسان در خط و مشی امام حسین(ع) گام بردارد و در این صورت است که جامعه عاشورایی می شود

معاون حوزه علمیه قزوین به مسئله حجاب وعفاف در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  پیام نهضت عاشورا احیاء، زنده نگه داشتن و بها دادن به ارزشهای اسلامی از جمله حفظ حجاب و عفاف است که از ضروریات دین محسوب می شودو امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان در گفتار و اعمال یادآور این گوهر ناب هستند.

وی با بیان اینکه عاشورای حسینی یک حماسه ماندگار در تاریخ است عنوان داشت: عاشورای حسینی یک حماسه ماندگار است و شیعیان آن حضرت باید در ایام عزای حسینی با حضور گسترده در تجمع باشکوه عزاداران با مدیریتی منطقی روزهایی حماسی را رقم بزنند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: نهضت عاشورا و آثار و نتایج این قیام پرشور نشان می‌دهد که هر ملت مسلمانی باید از زیر بار ستم رهایی یابد.

حجت الاسلام صفی خانی یادآورشد : نهضت عاشورا درس دین‌دارى و استقامت در برابر ظلم و کفر به مسلمانان و انسان‌ها داد و روح شهامت و شجاعت را در مسلمان‌ها زنده کرد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha