پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: تهی دستانی که دل به اسلام آمریکائی ویا تشیع لندنی سپرده اند بزودی پشیمان و یا در آن باتلاق ، دفن خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»،  با اشاره به عظمت عاشورای حسینی و مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهارداشت:نهضت باعظمت عاشورای حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، بهترین الگوی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون مظلوم بر شمشیر وقدرت پوشالی طاغوت واستکبار است، نهضتی که همواره و در همه اعصار، موجب بصیرت و آگاهی عمیق مسلمانان، در مقابل مستکبران ، منحرفان و دنیا طلبان بوده و هست.
مدیر حوزه علمیه استان قم بیان داشت: آنهایی که عاشورای 61 به حجت و ولی خدا لبیک گفتند، درس تعبد و ایثار واخلاص ، به جامعه بشریت آموختند و کسانی که دیروز به امام خمینی قدس سره وانقلاب وهشت سال دفاع مقدس، و امروز به مقام معظم رهبری  لبیک گفته ومی گویند ، رهروان همان یاران باوفا امام حسین علیه السلام هستند.
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که همچون یزیدیان خوار و ذلیل ونابود خواهند شد وعاقبت انسان های خود فروخته جز خذلان ونابودی نخواهد بود ، و عزت و سربلندی، از آن احرار و متعبدانی است که به جز اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه نمی اندیشند.

وی تصریح کرد: تهی دستانی که دل به اسلام آمریکائی و یا تشیع لندنی سپرده اند بزودی پشیمان و یا در آن باتلاق، دفن  خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: حوزه های علمیه و روحانیت با بهره گیری از رهنمود های مراجع عظام بویژه مقام معظم رهبری دامت برکاتهم ، با هوشیاری و بصیرت کامل از نهضت با عظمت حسینی سلام الله علیه  دفاع  و بیش از پیش به وظائف خطیر خود اهتمام خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha