پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهادت پسر معلول روحانی شیعه در پاکستان به دست تکفیری‌ها

حوزه/ امروز جسد شکنجه شده یک جوان و پسر معلول یک روحانی شیعه که روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری پاکستان ربوده شده بود، در دره اسماعیل خان پیدا شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته یک جوان شیعه دیگر در پاکستان به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. این جوان شیعه که پسر معلول یک روحانی شیعه در دره اسماعیل خان بود روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری دیوبندی ربوده شده، شکنجه و سرانجام به ضرب گلوله به شهادت رسید.

در این حادثه هولناک در منطقه حاجی مورا اتفاق افتاد، سید امیر حسین شاه 18 ساله، پسر یک روحانی شیعه به نام اقبال حسین پس از شکنجه شدن به دست تروریست‌های تکفیری، به شهادت رسید. سید امیر که به حرفه خیاطی مشغول بوده روز گذشته به مغازه اش در نزدیکی حسینیه رفته اما خبری از او نشده است تا اینکه نزدیکانش در اواخر شب از ربوده شدن او مطلع شده و امروز صبح جسدش پیدا شده است. این جوان شیعه معلول بوده است و خانواده‌اش برای زیارت عتبات عالیات به کربلا سفر کرده بودند.

پلیس تحقیقاتش را آغاز کرده است. تکفیری‌های لشگر جنگهوی دیوبندی، شاخه خواهر حزب شناخته شده انجمن سپاه صحابه در پاکستان و دیگر هم‌پیمانان تروریست‌های وهابی طرفدار آل سعود، مسئولیت کشتار و نسل کشی شیعیان در پاکستان را برعهده گرفته و احزاب و روحانیون شیعه پاکستانی ترور سیدامیر حسین را محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای عامالان این جنایت شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha