سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ باید کاری کرد تا فرهنگ جهاد و شهادت همیشه زنده باشد و روز به روز این فکر در فضای مجازی ارائه و منتشر شود تا همگان با این فرهنگ آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شواری  بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفتند: در اسلام مسئله علم و جهاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید به این مسائل اهمیت داد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امام راحل شخصیتی بود که از حوزه برخاست و با حرکت عظیمی که از خود به یادگار گذاشت، توانست انقلابی را به جهان صادر کند افزودند: انقلاب باعث شد هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب در هم بشکند.

معظم له بیان داشتند: زمانی که انبیاء مبعوث شدند در یک دست کتاب هدایتگر و در دست دیگر شمشیر داشتند، این نشان می دهد هدایت در کنار جهاد اتفاق می افتد.

 ایشان ابراز داشتند: به همان اندازه که هدایت باید باشد لازم است جهاد هم باشد.

 *مقام جهاد گران در پیشگاه خدای متعال

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: جهاد گران در پیشگاه خدا از ارزش بالایی برخوردارند و اساسا باید گفت عظمت اسلام به جهاد است.

معظم له با بیان اینکه تصویر، یاد و آثار  شهدا، خود پیامی  مستقل دارد، بیان داشتند: مهمترین پیام شهدا عزت، استقلال و تداوم راه و مبارزه با دشمن و تسلیم نشدن در برابر ظالمان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: باید کاری کرد فکر فرهنگ جهاد و شهادت همیشه زنده باشد و روز به روز این فکر در فضای مجازی  ارائه و منتشر شود تا همگان با این فرهنگ آشنا شوند.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: در گذشته دشمن از طریق جنگ سخت به میدان آمده بود و امروز این دشمنی به صورت کاملا خاموش و در فضای مجازی در حال انتشار است و برای همین لازم است نسبت به  فضای مجازی کاملا هوشیار باشیم.

معظم له تاکید کردند: آمادگی ذهنی و فکری، داشتن اطلاعات لازم، هوشیار بودن در برابر انواع فتنه ها و جریانها، آمادگی تجهیزاتی و نظامی،  مهارتی از جمله مواردی است که باید در این عرصه ها دارا بود.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha