پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ شگرد دشمن در فضای مجازی مخلوط کردن مطالب حق با باطل است و برای این کار اتاق فکر دارند تا جوانان را جذب خود کنند.

حجت‌الاسلام محمد راستگو در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، در مورد نقش حوزویان در جامعه، اظهار کرد: در حکومت اسلامی روحانیون و عالمان دین بازوان توانمند نظام الهی خواهند بود و عالمان دینی نمی‌توانند به غیر از حوزه‌های علمیه رشد علمی و بصیرتی  داشته باشند.

وی، قدرت بصیرت سیاسی و دینی را بسیار مهم دانست و افزود: در طول تاریخ افرادی عالم به دین بوده اند، ولی به خاطر بی بصیرتی، به دین ضربه زده اند.

این پژوهشگر حوزوی با اشاره به نقش حوزه و روحانیون در فضای مجازی، تصریح کرد: امروز دشمن در فضای مجازی، زمینه‌ تحریف دین و اسلام را فراهم کرده است و باید در این فضا با او مقابل کرد و جنگید.

وی ادامه داد: امروز منبری با ساختار فضای مجازی با مخاطب های میلیونی و خاص، پذیرای نظرات اسلامی و ناب الهی است و روحانیون باید در این فضا نقش مهمی ایفا کنند.

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی منافق گونه عمل می کند، اظهار کرد: شگرد دشمن در فضای مجازی مخلوط کردن مطالب حق با باطل است و برای این کار اتاق فکر دارند تا جوانان را جذب خود کنند.

وی بابیان ‌اینکه سخت‌ترین مبارزه، مبارزه با نفاق است، گفت: طاقت‌فرساترین کار روحانیت در این زمان در فضای مجازی، تبلیغ دین است که نیاز به توجه ویژه دارد.

این پژوهشگر حوزوی تصریح کرد: حوزه علیمه متحول و تأثیرگذار باید عالم به زمان بوده و انقلابی عمل کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha