پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم وداع طلاب با شهید مدافع حرم حجت الاسلام سعید بیاضی زاده

حوزه/ رئیس موسسه روایت سیره شهدا، بیان کرد: شهید بیاضی زاده در عین اینکه طلبه بسیار قوی از نظر علمی بود ولی به شدت به تهجد و شب زنده داری و خلوت با خدا علاقه داشت؛ ایشان از جمله شهدایی هستند که واقعا باید آنها عباد صالح خداوند گفت.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  والمسلمین ماندگاری شب گذشته در مراسم وداع با طلبه شهید مدافع حرم، شهید حجت الاسلام والمسلمین سعیدبیاضی زاده در مدرسه علمیه فیضیه گفت: قانون کربلا این است که هر کربلایی باید ارباب خود را ببیند.

وی افزود: خداوند انسان را به استفاده درست از عمر تشویق کرده است و یکی از سوالات مهم انسان در قیامت از عمر است؛ به همین خاطر است که وقتی پرده ها کنار می رود بنده می فهمد محصولی از عمر خویش برنداشته است و به همین خاطر التماس می کند که به دنیا برگردد؛ ولی چنین امری امکان ندارد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: دسته دوم کسانی هستند که در آخرت از نعمات الهی بهره مند می شوند؛ این افراد همان شهدا هستند که در دنیا و در شب عاشورا به امام خویش گفتند که آرزو داریم بارها به دنیا بیاییم و در رکاب تو شهید شویم.

وی گفت: خوشبختانه امروز ترنم های دل انگیزی از طلاب و جوانان حزب اللهی شنیده می شود که روح افزا است؛ یکی از آنها شهید سعید حجت الاسلام بیاضی زاده است که با اینکه 22 سال بیشتر نداشت، ولی سالهای زیادی در راه شهدا روایتگری می کرد.

وی تصریح کرد: روایتگری شهدا کار و وظیفه اصلی حضرت زینب(س) بود؛ این شهید همچون روایتگران جوان انقلابی با اینکه نسل جنگ نبود همیشه در امر روایتگری ما را نیز شرمنده می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این مطلب که شهید بیاضی زاده شک به خود راه نداد گفت: این شهدا همان مردان مردی هستند که با شناخت و بصیرت در جنگ اسلام علیه کفر شرکت کرده اند؛ این شهید از شهدایی بود که همیشه نماز شب را بجا می آورد و به تهجد اعتقاد و التزام عجیبی داشت.

وی اظهارکرد: این طلبه جوان در عین اینکه بسیار قوی از نظر علمی بود، ولی به شدت به تهجد و شب زنده داری و خلوت با خدا نیز علاقه داشت؛ ایشان از جمله شهدایی هستند که واقعا باید به آنها عباد صالح خداوند گفت.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: این شهدا از ابتدای زندگی خود را در مسیر بندگی قراردادند و چه بندگی زیبایی است که انسان با نیت خالص با جهاد به سمت خداوند خود برود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha