جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش شریعت در حیدرآباد با حضور روحانیون سرتاسر هند

حوزه/ نشست شریعت اسلامی در حیدرآباد، با حضور روحانیون و علمای اسلامی و نمایندگانی از انجمن قوانین حقوقی اسلامی، مدارس اسلامی و دارالعلوم ندوه در نوامبر برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، زمان برگزاری نشست شریعت اسلامی در حیدرآباد اعلام شد. طبق یادداشت مطبوعاتی صادر شده توسط محمد مشتاق مالک، مدیر سازمان اسلامی شیبان و هماهنگ کننده همایش‌های شریعت اسلامی در هندوستان، نشست «شریعت اسلامی» با حضور روحانیون و علمای دین در ماه نوامبر در سالن نمایشگاه‌های حیدرآباد، تلنگانا در هند برگزار می‌شود.

در این همایش پژوهشگران مسلمانی از انجمن قوانین حقوق شخصی اسلامی، مدارس اسلامی دارالعلوم ندوه، دیوبندی و نمایندگانی از دیگر مدارس اسلامی حضور خواهند داشت.

در این رابطه جلسه‌ای مشورتی در ساعت 10:30 صبح روز 22 اکتبر در ساختمان عمارت خواجه در حیدرآباد تشکیل شده و در این ملاقات اعضای اجلاس، همکاران، روحانیون و دانشمندان مسلمان شرکت خواهند داشت. شرکت‌کنندگان سپس در 4 نوامبر در مساجد تلنگانا، کارناتاکا و ماهاراشترا علیه مداخله در قوانین حقوقی مسلمانان سوگند یاد کرده و جلسه دسته جمعی این گردهمایی نیز در 12 ظهر روز 13 نوامبر تشکیل خواهد شد و نمایندگان مسلمان و دیگر ادیان از سرتاسر هند نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha