جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی، جنایات تروریست ها در یمن، سوریه، فلسطین و دیگر کشورها را محکوم کرد و گفت: حضور آمریکایی ها در منطقه و حمایت آنان از گروهک های تروریستی باعث نا امنی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین  سيد عليرضا عبادي، صبح امروز در ديدار با وزیر اطلاعات، با اشاره به نا آرامی های منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: حضور آمریکایی ها در منطقه و حمایت آنان از گروهک های تروریستی باعث نا امنی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جنایات تروریست ها در یمن، سوریه، فلسطین و دیگر کشورها را محکوم کرد و افزود:  امنیت کشور مرهون تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، توان نظامی ایران و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) می باشد.

وی، مردم خراسان جنوبی را مردمی ولایی خواند و افزود: این استان به دلیل شرایط مرزی با افغانستان به صورت مستقيما امنيتي نيست، اما غير مستقيم شرايط امنيتي دارد؛ ولی با این وجود مردم ولایت مدار استان با کمک نیروهای امنیتی شرایط امنی را در منطقه ایجاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ١٨ سال خشكسالي در خراسان جنوبي، گفت: مردم روستاهاي مرزي از جهت كشاورزي داراي مشكلاتي هستند و کشت و کار در برخي روستاها متوقف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بيان اين مطلب كه در برخي از روستاها مردم منتظر رسيدن آب خوردن هستند، تصريح كرد: اگر روستاها تخليه شوند، ديگر قابل جايگزيني نيست و مردم آوار شهرها شده و دچار مشكلات جدي مي شوند.

وي از وزير اطلاعات خواست كه با توجه به مشكلاتي كه استان خراسان جنوبي با آنها مواجه است، توجه ويژه اي به این استان صورت بگيرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha