جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/برخی از گزارشات، حاکی از آن است که حرکاتی از سوی برخی از مربیان انجام شده که مناسب نبوده و نباید در مقابل دانش آموزان انجام می پذیرفت؛ باید این نکات در امور آموزشی مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان قم که به مناسبت هفته انجمن اولیاء و مربیان در دفتر معظم له برگزار شد، به آیه «و هو الذی خلق الموت و الحیاةلیبلوکم ایکم احسن عملا» اشاره و اظهار داشتند: این آیه نشان دهنده آن است که غرض حضرت حق از خلق انسان ها برای آزمایش و امتحان می باشد.
ایشان با بیان این مطلب که دنیا آمیخته و فراگرفته شده از امتحانات می باشد، ابراز داشتند: اولاد، خانه، نعمت و ... از امتحانات باری تعالی بوده و مشخص کننده آن است که که ما به چه مقدار می توانیم در این امتحان سربلند باشیم.
این استاد خارج فقه حوزه خاطرنشان ساختند: برخی از گزارشات حاکی از آن است که حرکاتی از سوی برخی از مربیان انجام شده که مناسب نبوده و نباید در مقابل دانش آموزان انجام می پذیرفت؛ پس باید این نکات مورد توجه همه قرار گیرد.
معظم له تصریح کردند: عمل به گفتار از نکات بسیار مهم در اصول تربیتی است که اگر معکوس شود، اثر منفی خواهد گذاشت.
حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: ولی و مربی دو بال بسیار مهم است که برای تربیت دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد و با همکاری یکدیگر می توانند کارهای مناسب و سودمندی انجام دهند.
ایشان تأکید کردند: تذکر به اولیاء برای دقت بیشتر بر فعالیت های دانش آموزان، از دیگر نکات مهم است که شما بزرگواران باید آن را انجام دهید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha