سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
برگزاری روز درهای باز در مسجد ناپرویل

حوزه/ در مراسم "روز درهای باز" در مرکز اسلامی ناپرویل در ایالت شیکاگوی آمریکا، غیرمسلمانان با اعتقادات اسلامی، اصول اولیه اسلام و فرهنگ‌های مرتبط با این دین آشنا شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از nctv17.com، مرکز اسلامی ناپرویل در ایالت شیکاگوی آمریکا، "روز درهای باز" برگزار می‌کند.

در این مراسم مسلمانان و غیرمسلمانان شهر ناپرویل از مسجد و قسمت‌های مختلف مرکز اسلامی بازدید به عمل آورده و درباره اسلام اطلاعات کسب کردند. به علاوه اعضای مرکز اسلامی با برپایی باجه‌هایی برای بازدید کنندگان، آن‌ها را با اعتقادات اسلامی و اصول اولیه اسلام آشنا کرده، فرهنگ‌های مرتبط با دین اسلام شامل خوشنویسی، حجاب و غذاهای اسلامی را به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان غیرمسلمان آمریکایی در این مراسم همچنین فرصتی پیدا کردند تا از نزدیک نمازخانه و چگونگی برگزاری نماز جماعت مسلمانان را مشاهده کنند. آن‌ها اسامی‌شان را به زبان خوشنویسی نوشته، حجاب اسلامی را امتحان کرده، طعم غذاهای حلال را چشیدند و با مسلمانان به گفتگو مشغول شدند.

شعیب قادری، رئیس مرکز اسلامی ناپرویل در این باره گفت: هدف ما آشنا کردن مردم با آموزه‌های حقیقی اسلام است. به علاوه این روشی مناسب برای ایجاد پل میان اعضای جامعه و برقراری رابطه دوستانه به همشهریان است.

این سومین باری است که مرکز اسلامی ناپرویل اقدام به برگزاری مراسم روز درهای باز می‌کند.

روز درهای باز در مسجد ناپرویل آمریکا

 

روز درهای باز در مسجد ناپرویل آمریکا

 

روز درهای باز در مسجد ناپرویل آمریکا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha