شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: نخستین جلسه شورای عالی حوزه های علمیه با محوریت توصیه های رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی با معظم له تشکیل شده که در این راستا راه کارهایی برای اجرای منویات ایشان پیش بینی و تصمیم گیری شده است.

آیت الله مرتضی مقتدایی در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»، به موضوع دیدار شورای عالی حوزه با رهبر معظم انقلاب و برنامه های این شورا اشاره کرد و گفت: این دیدار، برکات بسیاری برای شورای عالی حوزه داشته است که در این راستا به دنبال تحقق منویات معظم له می باشیم.

وی اظهار داشت: ایشان در این دیدار توصیه های باارزشی همچون: تدوین طرح تحول، برنامه ریزی بلندمدت، راه اندازی مرکز مطالعات راهبردی، تربیت مبلغ، شناسایی استعدادهای برتر، ترویج مطالعه، توجه و اهتمام بیشتر به دروس اصلی حوزه و توجه بیشتر بر تهذیب و اخلاق داشته اند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: اهمیت به سنت ها و جایگاه عظیم حوزه از دیگر توصیه های رهبر معظم انقلاب بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: نخستین جلسه شورای عالی حوزه های علمیه با محوریت توصیه های رهبر انقلاب در آن دیدار تشکیل شده که در این راستا راه کارهایی برای اجرای منویات ایشان پیش بینی و تصمیم گیری شده است.

آیت الله مقتدایی در پایان تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه مسئول اجرای تصمیمات شورای عالی بوده و در این راستا تصمیم گیری ها را به مرحله اجرا در خواهد آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha