شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ قدرت محرم و عاشوراست که مسیحیان عراقی را متوجه فرهنگ اهل بیت(ع) کرده تا در مقابل کفار و داعش بایستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسمات عزاداری أباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشتند: بحمدالله امسال شاهد حضور باشکوهی از سوی مردم در دسته جات عزاداری و مراسمات حسینی بوده ایم که نشان دهنده بزرگی مکتب عاشوراست.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه باید مکتب عاشورا را گرم نگاه داشت، ابراز داشتند: باید توجه بیشتری به این مکتب شود؛ چراکه مکتب تشیع در مقابل کفر بوده و دشمنان در فضای مجازی به دنبال تضعیف آن هستند.

ایشان به اوضاع عراق اشاره کردند و گفتند: امروز ارتش و جمعیت حشدالشعبی عراق به دنبال آزادسازی موصل هستند که در میان آنان مسیحیانی نیز وجود داشته و با این شعار که ما فرزندان جون و وهب بوده و موصل را آزاد خواهیم کرد، در حال مبارزه می باشند.

این استاد برجسته حوزه یادآور شدند: قدرت محرم و عاشوراست که این افراد را متوجه فرهنگ اهل بیت(ع) کرده تا در مقابل کفار بایستند.

معظم له در پایان خاطرنشان ساختند: امروز دشمن در حال تضعیف مکتب تشیع با استفاده از مسائل موهن در فضای مجازی است؛ پس ما نیز باید مراقب این نقشه دشمنان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha