جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگروه نظارت و بازرسی از ستاد مرکزی حوزه های علمیه در کرمانشاه

حوزه/ وظیفه طلاب و روحانیون تبیین و ترویج مکتب شهدا و مدافعان اسلام و انقلاب است چرا که تزریق روحیه ایثار و شهادت در جامعه سبب اقتدار ملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه کارگروه نظارت و بازرسی از ستاد مرکزی حوزه های علمیه به همراه جمعی از مسئولان حوزوی استان کرمانشاه امروز با حضور بر سر مزار شهید گمنام در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در این آیین  عنوان داشت: شهدا صبورانه، شجاعانه و بصیرانه با تبعیت از ولی فقیه از کیان خود پاسداری کردند و با خلق حماسه ای عظیم برگ زرینی دیگر به دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی اضافه کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم غیور ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام در تاریخ جهان کم نظیر و بی نظیر است چرا که ملت پرشور و ولایتمدار با تأسی از مکتب سیدالشهدا (ع) مردن با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح داده و با جانفشانی در راه انقلاب و اسلام عاشورایی دیگر را رقم زدند و انقلاب نوپا را از هجمه های دشمنان حفظ کردند.

این استاد حوزه یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش های والای انسانی و الهی را به همراه داشت که امروز رسالت سنگینی را برای ثبت و حفظ آن بر دوش نهادهای مسئول و آحاد مردم نهاده است.

وی ادامه داد: وظیفه طلاب و روحانیون تبیین و ترویج مکتب شهدا و مدافعان اسلام و انقلاب است چرا که تزریق روحیه ایثار و شهادت در جامعه سبب اقتدار ملی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان عزت و اقتدار نظام را مرهون شجاعت و ایثار شهدا دانست و گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت شهدا نباید به فراموشی سپرده شود چرا که دشمنان و استثمارگران از روحیه شهادت طلبی و ایثار ملت ایران وحشت دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha