پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی، حفظ اصول مکتب امام راحل و آرمان های شهدا و انقلاب را از دغدغه ‌های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: انقلابی ماندن حوزه تنها راه تداوم انقلاب و صیانت از عزّت و سربلندی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در گردهمایی اعضای حلقه های صالحین طلاب حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان، تقویت روحیه انقلابی طلاب و انقلابی ماندن حوزه های علمیه را مورد تاکید قرار داد و گفت:  روحانیت باید انقلابی بماند و به عنوان کسانی که با روح انقلاب آشنا هستند و نقش مهمی در به ثمر رساندن آن داشته اند، از میراث ماندگار امام خمینی(ره) صیانت کنند.

وی ادامه داد:  امروز عزت عظمت و قدرت ما مرهون انقلاب و ولایت فقیه است و بايد اين انقلاب را حفظ کرد و روز به روز با سرعت بیشتری پیام های آن را به دنیا صادر کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:  بقاء و استمرار نظام اسلامی به تلاش و انقلابی ماندن حوزه علمیه بستگی دارد و این مسئله مهم باید به خوبی برای طلاب مدارس علمیه تبیین شود.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد:  تداوم روحیه و بینش انقلابی در حوزه های علمیه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و این مقوله به اندازه تربیت علمی و مسائل مدیریتی و سازمانی حوزه اهمیت دارد.

وی در پایان یادآور شد: انقلابی ماندن، انقلابی اندیشیدن و عمل کردن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha