سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مستند تصویری نماز جماعت ظهر عاشورا

حوزه/ مدیر روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز کشور از تولید مستند تصویری «نماز باشكوه ظهر عاشورا» با عنوان «گزارش حضور» خبر داد.

به گزارش گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مسعود دریس، مدیر روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز کشور با اعلام این خبر گفت: علی رغم حضور میلیونی و با شكوه مردم موحد و انقلابی ایران اسلامی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و اهتمام در سال های اخیر به اقامه نماز جماعت اول وقت متاسفانه گزارش مستند و قابل اتكایی از این رخداد عظیم وجود نداشته است كه امسال به لطف خدا و عنایت امام حسین(ع) سعی شد با بسیج كارشناسان زحمكتش و تلاشگر واحدهای روابط عمومی ستاد اقامه نماز در كل كشور نسبت به گردآوری و طراحی این مجموعه نفیس اقدام شود.

وی ادامه داد: البته به گزارش حضور با بركت مردم عزیز كشورمان در كل استان ها اكتفا نشد و به نماز جماعت با شكوه ظهر عاشورای حسینی در كشور های مختلف منطقه و حتی اروپا هم در حد وسع پرداخته شد كه از آن جمله می توان به كشورهای عراق، پاكستان، افغانستان، ایتالیا، چین، مالزی و... اشاره كرد.

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز کشور در پایان افزود: گزارش مختصری از اهم فعالیت های شاخص هر استان و اقدامات صورت گرفته در خصوص برپایی نماز جماعت عاشورای حسینی و راه های ارتباطی مخاطبان با دفاتر استانی ستاد از دیگر بخش های این مستند تصویری می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha