پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آخوند یعقوبی از علمای اهل سنت

حوزه/ آخوند یعقوبی با اشاره به جنایات تکفیری ها، تصریح کرد: داعش امروز، پسمانده خوارج دیروز است؛ آنها از انجام هیچ جنایتی ابا ندارند و به تخریب قبور صحابه و اولیاء و نیز کشتار وحشیانه مردم می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آخوند یعقوبی، امام جماعت اهل سنت قره تپه شهرستان بهشهر، امروز در دومین روز از همایش «پیامدهای تکفیر و مسئولیت علمای اسلام» استان گلستان، در نشست «جریان های تکفیری و پیامدهای آن در عصر حاضر» که در موسسه فرهنگی میرداماد شهرستان گرگان برگزار شد، با اشاره به مسئولیت علمای اسلام، گفت:  امروز ما و شما در کنار هم هستیم، بیایید قرآن را از حالت تقدس خارج کنیم و از طاقچه ها بیرون بیاوریم.

وی با اشاره به کم اطلاعی مسلمانان نسبت به اعجاز قرآن کریم، ابراز داشت: امروز تکفیری ها قرآن می خوانند و با قرآن با ما استدلال می کنند، لذا ما باید برای همه این ها از قرآن جواب داشته باشیم.

امام جماعت اهل سنت قره تپه شهرستان بهشهر تصریح کرد: در دل قرآن نور و هدایت است و اگر مجهز به آن نباشیم همیشه خطر در کمین ما است.

آخوند یعقوبی تصریح کرد: داعش امروز، پسمانده خوارج دیروز است؛ آنها از انجام هیچ جنایتی ابائی ندارند و به تخریب قبور صحابه و اولیاء و نیز کشتار وحشیانه مردم می پردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha