پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با مراجع و علما -  حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با گلایه از دولت برای عدم راه اندازی شبکه اینترنت ملی، گفتند: امروز خطر زیادی در فضای مجازی وجود دارد و شاهد بمباران عقاید دینی و فروپاشی خانواده ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی عصر امروز در دیدار با سردار جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: روزی که اینترنت در کشور ورود کرد، از آن به عنوان یک وسیله ارتباطی عنوان شد و برای ما از اینترنت به عنوان آب زلال تبلیغ کردند و ما هم پذیرفتیم، اما در چند سال اخیر شاهد هستیم که فضای مجازی خطرناک شده است.

ایشان تصریح کردند: امروز به سادگی همه جوانان می توانند تبلیغات مسیحیت، وهابیت، توهین به مقدسات و ابتذال را در فضای مجازی مشاهده کنند.

معظم له افزودند: دشمن نتوانست از طریق نظامی، نظام ایران را بپوساند اما از طریق فرهنگی می خواهد نظام را منحل کند و یکی از ابزار آن اینترنت است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه همه مسیرها در اینترنت به آمریکا منجر می شود و به آنجا متصل است، ابراز داشت: ما باید اینترنت مستقلی داشته باشیم که اختیارات آن، دست خود دولت ایران باشد.

حضرت آیت الله سبحانی با گلایه از دولت برای عدم راه اندازی شبکه اینترنت ملی، گفتند: امروز خطر زیادی در فضای مجازی وجود دارد و شاهد بمباران عقاید دینی و فروپاشی خانواده ها هستیم. 

ایشان افزودند: گاهی می گویند محتوای خوب در اینترنت قرار داده می شود که این مسئله خوب است، اما فساد نیز در آنجا وجود دارد و گاهی فساد بر صلاح غلبه می کند.

معظم له تصریح کردند: باید وابستگی خود را در زمینه اینترنت از بین ببریم و اینترنت مسقل، سریعتر در اولویت قرار گیرد تا اختیار دست کشور باشد و نیاز بانک ها و مراکز علمی در داخل رفع شود.

این مرجع تقلید افزودند: راه اندازی شبکه اینترنت ملی نگهبان دین، اخلاق و ناموس کشور خواهد شد.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه وظیفه داریم دردهای فرهنگی جامعه را بیان کنیم، گفتند: آبروی نظام، کشور و جوانان را از صلاح به فساد می کشاند و وظیفه شرعی دارند اینترنت مستقل راه اندازی کنند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha