پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عملیات آزادسازی موصل

حوزه/ اهالی موصل این روزها به فکر انتقام جویی از داعش هستند؛ چرا که مردم بر این باورند جنایت های داعش در موصل نباید بدون پاسخ باقی بماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل و پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی در آزادسازی استان نینوا از دست نیروهای تروریست داعش، روزنامه گاردین انگلستان در گزارش خود از ساکنان محلی موصل که از شهر فرار کرده اند نقل کرد که با آغاز عملیات نظامی آزادسازی موصل مقاومت محلی در برابر تروریست های داعش افزایش یافته است.

بنا بر این گزارش مردم موصل که توانسته اند از شهر فرار کنند می گویند در ماه های گذشته مقاومت مردمی در برابر تروریست ها افزایش یافته و همزمان با پیشروی نیروهای ارتش عراق، مردم نیز تلاش کرده اند ضرباتی را به تروریست ها وارد کنند و از سوی دیگر مردم موصل آماده هستند در صورتی که حمایت و پشتیبانی لازم از آنها صورت بگیرد حملات بیشتری را علیه تروریست ها انجام دهند.

در این زمینه دونفر از مردم موصل که اکنون از شهر فرار کرده اند در گفتگو با گاردین گفتند آنها برای مقابله با داعش آموزش دیده اند و اکنون برخی قبایل موصل نیز مشغول فعالیت علیه داعش هستند و این قبایل تا حدودی از خارج موصل حمایت می شوند اما این حمایت ها کافی نیست.

ابوجمیل نیز از افرادی است که به تازگی از موصل فرار کرده و ادعا می کند افسر سابق اطلاعات عراق است و در عملیات های محلی علیه تروریست ها شرکت داشته اما به تازگی و پس از کشته شدن پسرش به دست تروریست ها مجبور شده از شهر فرار کند.

وی می گوید اهالی موصل این روزها به فکر انتقام جویی از داعش هستند؛ چرا که مردم بر این باورند جنایت های داعش در موصل نباید بدون پاسخ باقی بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha