پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای کنگره حضرت آمنه و موکب حضرت معصومه(س) با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که مردم قم باید نسبت به برپایی موکب از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها افتخار کنند، گفتند: این کار، اقدامی ارزشمند و افتخاری برای شماست که امام زمان(عج) را خوشحال می کنید.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد موکب آستان مقدس که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: فعالیت این آستان شریف در برپایی موکب در مسیر زائران حسینی افتخاری بزرگ و فوق العاده است.
ایشان با بیان این که بسیاری از کارها آسمانی است و به انسان ها در روی زمین الهام می شود، افزودند: من خوشحالم از این اقدام آستان مقدس که برای اسلام و دین حرکتی بسیار بزرگ در مسیر ترویج تعالیم دینی و شعائر الهی انجام داده است.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: یقین بدانید حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شما توجه دارند و خودشان قلوب شما را برای انجام این کار همراه ساختند؛ مسلماً کاری بزرگ رقم خواهد خورد و آیندگان نیز از برکات آن بهره مند خواهند شد.
ایشان با تأکید بر این که مردم قم باید نسبت به برپایی این موکب از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها افتخار کنند، گفتند: این کار، اقدامی ارزشمند و افتخاری برای شماست که امام زمان(عج) را خوشحال می کنید.
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تعظیم شعائر الهی را وظیفه ای بر دوش همگان دانستند و اظهار کردند: نسبت به این توفیق بزرگی که نصیب شما شده، سخن ها خواهند گفت و درباره آن خواهند نوشت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha