پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ این مرجع تقلید گفتند: تجلیل و تعظیم حضرت آمنه سلام الله علیها، تجلیل و تعظیم پیامبر(ص) و اسلام است؛ در این عرصه همه ما کم کاری کرده ایم که باید با تلاش مضاعف، در پی جربان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی شب گذشته در دیدار اعضای ستاد کنگره حضرت آمنه سلام الله علیها که در بیت معظم له برگزار شد، گفتند: برپایی این کنگره، کاری ارزشمند و مهم است که می توان درباره این بانو سالها سخن گفت.
این مرجع تقلید با بیان این که سخن گفتن درباره حضرت آمنه سلام الله علیها از عهده ما خارج است، افزودند: معرفی شخصیت مادر پیامبر اسلام(ص) اهمیت زیادی دارد و از نمونه های تعظیم شعائر الهی است.
ایشان تلاش در معرفی حضرت آمنه سلام الله علیها را وظیفه ای بر دوش همگان، به ویژه مسلمانان دانستند و اظهار داشتند: همگان باید دعاگوی حضرت آمنه سلام الله علیها باشند که در دامن خود، حضرت محمد صلی الله علیه و آله را تربیت کردند؛ شخصیتی که رحمت الهی برای همه بشریت بود.
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کردند: تجلیل و تعظیم حضرت آمنه سلام الله علیها، تجلیل و تعظیم پیامبر(ص) و اسلام است؛ در این عرصه همه ما کم کاری کرده ایم که باید با تلاش مضاعف، در پی جربان آن باشیم.
ایشان در پایان افزودند: برگزاری کنگره حضرت آمنه علیها السلام، افتخاری برای آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha